Łączna liczba wyświetleń

sobota, 3 stycznia 2015

Koszyczki do exploding boxów

Muszę cofnąć się nieco w czasie, ponieważ chciałabym pokazać kilka exploding boxów a właściwie  ich wnętrza ,zrobionych jakiś czas temu .Koszyczki wykonuję sama.Pewnego dnia znajoma poprosiła mnie o pudełeczko z koszyczkiem kwiatów,odpowiedziałam,że nie mogę jej niestety takiego zrobić bo skończyły mi się kupne koszyczki a ona na to "coś tam wymyślisz"i sobie poszła a ja...podumałam i wymyśliłam :) rolka po papierze toaletowym,drucik,sznurek,klej i gotowe a jak się prezentują oceńcie sami.



4 komentarze:

  1. Dużo czasu minęło od publikacji tego posta, a ja komentuję dopiero dziś...komentowałam niemalże na bieżąco na FB, bo tam Cię najpierw Agnieszko odkryłam. Twoje koszyki złamały moje serce już kilka razy, albo i więcej. I te właśnie własnoręcznie zrobione, z rolki po papierze, drucika i sznurka są najpiekniejsze pod słońcem!!! Tekturkowe też są mega, ale te sa naj , naj...bo są Twoim pomysłem, bo samodzielnie wykonane, dlatego te sa najpiekniejsze jak dla mnie. Pisze dzis, bo akurat dostałam zamówienie na tego typu box, a nigdy takiego koszyczka sama nie robiłam. Wiem jedynie, że Ciebie już może i z rok temu pytałam o nie na FB wlasnie. Dziś szukałam jakiegos Twojego kursu na nie, bo rolke, drut, klej i sznurek mam, ale co dalej??? będę próbowac jutro sama. Oczywicie na moim blogu podlinkuję swoją pracę do Ciebie, jako mojej inspiracji. Wszyscy kochaja to co robisz Agnieszko. Kocham i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie boskie, a trzeci od góry mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te koszyczki. Zainspirowałaś mnie do własnoręcznego zrobienia takiego środeczka boxa. Dzisiaj w nocy posiedziałam troszkę - i już mam koszyczek, tylko pusty. Teraz podpowiedz proszę jak mocujesz kwiatki? Na gąbkę florystyczną, stożek z papieru (kwiatki chciałabym zrobić sama z wykrojników, więc niekoniecznie wszystkie będą miały druciki do wbicia).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń