Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 25 września 2016

Koszyczek w roli głównej

Tak ! właśnie ten maleńki koszyczek skradł mi serce...śliczny, malutki,ażurowy, idealny do exploding boxa.Troszkę ;) go ozdobiłam kwiatuszkami i umieściłam właśnie w takim boxie na którym nie pożałowałam kwiatów.

Koszyczek i inne tekturki z  Fabryki Weny
Listeczki od Rosy Owl
Kwiatuszki z foamiranu
Baza exploding boxa  od Rzeczy z Papieru
Kwiaty z wykrojników Rosy Dot
















dziękuję serdecznie, że tu zaglądacie !!! pozdrawiam w niedzielę :) Aga C

26 komentarzy:

  1. Box jest cudowny -kwiaty brak mi słów są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że jak oglądam te cudeńka wpadam w lekką depresję ;) Jak tu dorównać mistrzostwu... cóż, będę się skromnie inspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tradycyjne " Jeeej" i pozdrowienia od Mimi :)piękny box :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowny box! Jestem pod wielkim wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny!! te kwiaty to jakiś obłęd :D a koszyk cudny, muszę zajrzeć do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ukwiecony, kompozycja świetna i w środku rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny, bogaty box :) a kwiaty to majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity koszyczek...i te kolorki...

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te Twoje prace na bogato:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kompozycja kwiatowa jest tak imponująca że napatrzeć się nie mogę!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny! :) i te piękne kwiaty... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wysyp kwiatów! Przepięknie!

    OdpowiedzUsuń