Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Exploding Box nieco mediowo

Witajcie !
Ostatnio doszłam do wniosku,że moje prace stały się monotonne i nie mogłam oprzeć się wrażeniu,że stanęłam w miejscu.Postanowiłam zatem potraktować je mediami ,a że umiejętności i doświadczenia w tym kierunku żadnego więc na spektakularne efekty nie ma co liczyć ,jest jak jest :D i przynajmniej przez czas jakiś lepiej nie będzie ale...będzie inaczej :D
I tak powstał ślubny,mediowy Exploding Box z koszyczkiem kwiatów.

Pracę zgłaszam na wyzwanie do Craftowego Ogródka




Pozdrawiam letnio :) Aga C

2 komentarze:

  1. Wow!!! Zbieram szczękę z podłogi :) Przepiękny!!! Kompozycja kwiatowa rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! Bloga dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie: http://ninahscrapworld.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń