Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 5 maja 2016

kwiatowo ,kolorowo

Hej :)
dziś pobawiłam się zimnym foamiranem,całkiem fajny jest przyznać muszę,jest delikatniejszy w dotyku,łatwo daje się "miętosić"  i modelować ,nie potrzeba nam już żelazka ani innych podgrzewaczy ( świetnie sprawdza się w podróży) Paleta kolorów również powala.Myślę ,że warto wypróbować i stworzyć troszkę kwiateczków "na zimno"delikatnie pocieniowałam je tuszami Latarni Morskiej :)

na zdjęciach są wymieszane ale zaznaczę ,które są z zimnego foamiranu :)







 żółty jest "zimny"





pomarańczowy jest "zimny"



biało-turkusowy jest  "zimny"









kwiatkowanie fajne jest!!! ;) dzięki wielkie za odwiedziny ..buziaki :* 

31 komentarzy:

  1. Przepiękne są te kwiatuchy 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są cudne zimne czy ciepłe - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tu pięknie, mogłabym tak patrzeć i patrzeć...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widać różnicy ,wszystkie piękne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, to mało powiedziane ja już nie wiem co posać aby wyrazić mój zachwyt. Aga, czarujesz normalnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności - ale wiosennie. A z tą pracą w podróży, to niezły myk ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne są te Twoje kwiatuszki!!! patrzę i patrzę i podziwiam i patrzę...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne :) gratuluję talentu

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne) i dość proste w wykonaniu) dla mnie fajna inspiracja!
    osobiście wolę realistyczne i wycieram palce prawie do kości póki napracuję się nad nimi)))) tak że może i sobie pobawię się kartkowcami) a przy okazji zapraszam do siebie https://nikalexa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń