Łączna liczba wyświetleń

środa, 22 listopada 2017

koronkowo-papierowa choinka

Dziś prezentuję nowy model choinki, żeby nudy tak do końca nie było ;) przede wszystkim nowa choinka jest wyższa o jakieś 15 cm, czyli mierzy ok.45 cm. 
Dołożyłam inne kwiaty, tu akurat róże, powiem Wam tylko, że ciężko mi ją dobrze obfocić i pokazać jej urok więc na zdjęciach traci na wyglądzie.
Musicie uwierzyć mi na słowo, że w realu prezentuje się całkiem imponująco.










Pozdrawiam i dziękuję serdecznie za odwiedziny :) AgaC

20 komentarzy:

  1. Przecudna choinka. Trzeba posiadać naprawdę talent, by coś takiego stworzyć. Pięknie również sfotografowana. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna choinka:) Świetne falbanki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Очень красивая ёлочка! В ней столько стиля и настроения!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdjęciach prezentuje się równie imponująco, cudny projekt :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna!

    Pozdrawiam
    Eva-Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są te choinki twoje ����������

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję :) cieszy mnie to ogromnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Alez mnie kusi, żeby zrobić jedną w tym roku... Na prezencik... :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudma! też chcę taką...umieć zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna!!!! jak wszystkie Twoje "twory" ty wiesz <3

    OdpowiedzUsuń